קידום (אתרים) זו לא מילה גסה.

קידום זו לא מילה גסה. נהפוך הוא. מי שמכיר קצת את כל העסק הזה של קידום אתרים יודע מה מילה כמו קידום חופנת בחובה ולמה היא מרשה לעצמה ללכת ככה, עם הראש בעננים, בשיא הביטחון, תמיד עם הפנים קדימה.
אבל הפוסט הזה מיועד יותר למי שלא מכיר, שאולי שמע קצת אבל עדיין לא ממש מבין או יודע...
נא להכיר -
שם פרטי: קידום.
שם משפחה: אתרים.
מגורי קבע: רשת האינטרנט בדגש על מנוע החיפוש גוגל.
אזורי הסתודדות נוספים: מנוע החיפוש יאהו, פה ושם MSN ושאר אתרים.
 

מיליוני גולשים לא תועים

הגולשים של היום הם בראש ובראשונה צרכנים של מנועי חיפוש. באם הם תרים אחר תשובה לשאלה מסוימת, מוצר מסוים או מקום בילוי חדש קרוב לבית – מנועי חיפוש הם נקודת ההתחלה שלהם.
בדיוק בגלל זה כל בעל עסק שמכבד את עצמו, ויותר מזה – מעוניין לכבד את עצמו בקהל לקוחות גדול, לא יכול להרשות לעצמו שלא להופיע במנועי החיפוש הגדולים, הווה אומר גוגל, יאהו ו-MSN.
כי מיליוני גולשים לא טועים ולא תועים. הם מקלידים מילת חיפוש, סורקים במהירות את תוצאות החיפוש הראשונות, בוחרים את התוצאה שנראית להם הכי רלוונטית, מקליקים ונעלמים.
הגולש של היום הוא חסר סבלנות. אין לו לא זמן ולא חשק לחפש במעמקי תוצאות החיפוש.
 

אלפי בתי עסק לא טועים

בתי עסק שהבינו והטמיעו את הסיפור הזה הם אותם בתי עסק שבנו לעצמם אתר אינטרנט, דאגו לפתח אותו בקוד שמנועי חיפוש אוהבים, עשו לו אופטימיזציה מבחינת מילות מפתח ותוכן בכלל ויצרו לעצמם רשת לינקים מכובדת שתציב אותם על המפה.
רוצים דוגמא?
אם תכנסו למנוע החיפוש גוגל ותקלידו את אחת ממילות החיפוש הבאות "חוגים", "חוג פיסול" או "חוג ציור" – תגיעו לאתר חוגל.
הסיבה? אופטימיזציה נכונה של האתר למנוע גוגל.
ככה פשוט.
 

לסיכום,

קידום אתרים הוא לא מילה גסה. הוא כורח המציאות.
פשוט כי אם אתה לא שם (במנועי החיפוש) – אתה לא קיים. נקודה.
הגב לפוסט