שירותי קידום אתרים אורגני (SEO) וניהול קמפיינים ב-Google AdWords על ידי סינקו

בנוסף, סינקו מתמקדת בבניית אתרים עם זיקה לקידום ואופטימיזציה של האתר, המאפשרת שליטה בכל מאפייני הקידום כגון:
 
  • קוד אתר מותאם לדרישות גוגל (מרכיבי עיצוב וסקריפטים בקבצים חיצוניים)
  • שילוב שדות ב DB של מרכיבי SEO בהגדרת הדפים
  • ארכיטקטורת קוד במבנה של כתובות חברותיות
  • הפניות 301 של דפים ישנים
  • מפת אתר XML ו – HTML
  • חסימת אפשרות לכתובות כפולות (קנוניזציה)
סינקו מבטיחה לכם קידום אפקטיבי, יעיל וממוקד על ידי התעדכנות שוטפת מול גופי פרסום שונים בנהלי עבודה חדשים.
 

מה זה קידום אתרים?

המטרה: לחשוף את האתר שלך לכמה שיותר אנשים ברשת ויש כמה דרכים לעשות זאת. אחת מהן נקראת קידום אתרים אורגני, או בשמה הלועזי, SEO - Search engine optimization. בתהליך זה משפרים את מיקום האתר בתוצאות המתקבלות מהקשת מילות החיפוש הרלוונטיות במנוע החיפוש (בישראל, לרוב מדובר במנוע החיפוש של גוגל). לגוגל, כמו ליתר מנועי החיפוש, קיימים מספר פרמטרים, אשר לא כולם ידועים לציבור הרחב, הקובעים את סדר מיקומם של האתרים בתוצאות החיפוש, על פי הרלוונטיות למילות החיפוש. הפרמטרים הללו מסתמכים בין היתר על איכות תוכן האתר, קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים המפנים אל האתר וגורמים עליהם נרחיב בהמשך.

על מנת לקדם אתר באופן יעיל ואיכותי, יש לעשות זאת לאורך טווח ארוך (של כמה חודשים, עד שמתחילים לראות תוצאות) תוך התעדכנות מתמדת בדרישות השוק החדשות. שימו לב שצריכה להדלק אצלכם נורה אדומה כאשר חברה מסויימת לקידום אתרים מציעה לכם תוצאות בזק. כי יתכן לא תרצו להפקיר את המותג היקר שלכם בידיהם.
 

דגשים לתחילת הליך של קידום אתר

קיימים שני מרכיבים עיקריים עליהם יש לשים דגש בטרם תחילת הליך של קידום אתרים. דבר ראשון, חיוני שבאתר יוצג תוכן מקורי, מנוסח היטב ורלוונטי לתחום בו עוסק האתר שלנו ולמילת החיפוש אותה בחרנו לקדם. דבר שני, יש לדאוג לכך שהרבה אתרים, רצוי בעלי עולם תוכן דומה או קרוב לתחום של האתר שלנו, יצביעו אליו על ידי לינקים. כך מנוע החיפוש יודע לקשר את מילת החיפוש שמקיש הגולש לאתרים הרלוונטיים לו ביותר ויציג לו אותם לפי סדר רלוונטיות.

על עקרון מהותי זה מבוסס כל קידום אתרים באינטרנט והשיטה הבטוחה והנכונה לבצע אותו מכונה White Hat SEO. אך שימו לב, שלכל אורך התהליך יש להימנע מאופטימיזציית יתר Over Optimization של האתר, כגון, חזרה מופרזת על מילות החיפוש בתוכן האתר או קישורים נכנסים רבים מידי מאתרים מפוקפקים מידי, אשר עלולים לפגוע במיקומו של האתר בתוצאות החיפוש ואף לגרור עונשים מצד גוגל.

לסיכום, מה שחשוב לזכור הוא, שכמו בחיים האמיתיים, האיכות עדיפה על הכמות. מחינת התוכן, עדיף למלא את האתר בתוכן איכותי, מנוסח כהלכה, עם חזרות ספורות על מילות החיפוש ולא "לתקוע" אותן באופן לא טבעי בכל שורה. מבחינת הקישורים הנכנסים, יועילו יותר קישורים מועטים מאתרים גדולים וסמכותיים מאשר מפורומים, בלוגים ואתרים קטנים אחרים. לכן תמיד תעדיפו לקבל קישור נכנס לאתרכם מאתר המדורג במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש על מילות מפתח רלוונטיות לשלכם.